Liseberg & Bilbingo.

Igår hade jag en mysig dag med Andreas och min familj i mysiga Alingsås,
gick och strosade i affärerna och fikade. Var såklart inne i min favoritaffär,
Balders Hage, blev lite smått & gott. Åkte vidare mot Göteborg, tog en
sväng inne på Allum och kikade i affärerna innan vi åkte till Liseberg.
Lagom tills vi gick in på Liseberg tittade solen fram mellan molnen,
härligt. Vi spelade, åt glass, åkte karuseller, kikade på folk och
Andreas vann två storvinster. En underbar dag.

  

Tog sovmorgon imorses, brukar annars ställa klockan även fast jag är ledig, 
får lite ångest då jag sover längre än till klockan nio. Men idag unnade jag mig
sovmorgon, har ju semester. Blev ett svettigt förmiddagspass på gymmet med
syster, skönt. Ikväll har jag och Andreas varit på bilbingo ihop med hans syster
och sambo. En liten annorlunda bilbingo då de båda utroparna blev sjuka/skadade
sig och ambulans och helikopter kom. Bingon fortsatte och jag hoppas att det gick
bra för de båda farbröderna.

Tyvärr blev det ingen vinst för våran del.

 

Natti! Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch då det lät inget vidare.. Hoppas det gick bra för dom..Vinsten kommer en annan gång ska du se..

2011-08-17 @ 13:40:09
Postat av: Susanne

Usch o fy för helikoptern... jag hörde att den kom igår, åkte typ över mitt hus... synd att det inte blev ngn vinst då... nästa ggn kanske! ;)

2011-08-17 @ 14:25:11
URL: http://sannisen.blogspot.com
Postat av: Moster

Men va otäckt med de sjuka utroparna...Mysigt i Alingsås förstår jag...Ha det gott kramis Gunilla

2011-08-17 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0