Påsk.

Åååhhh vilket härligt väder vi har haft de senaste dagarna, helt underbart.
Man kan inte tro att det är april månad, det känns som att vi är mitt i sommaren,
men jag klagar inte, älskar det.

Tisdag och vardag igen, har mest jobbat i påsk men har även hunnit att umgås med
nära & kära. På skärtorsdagen var jag och Andreas hemma hos familjen på kvällen,
hade en trevlig kväll med god mat. På fredagen jobbade jag på dagen, på kvällen blev
det årets första grillning hemma hos familjen, mycket gott.

Påskaftons dag jobbade jag till ett, skulle ha jobbat kvällen också men tog semester
eftersom att vi var bjudna hem till min moster och man på påskfirande. Så klockan
ett tog vi bilen mot lidköping där även familjen väntade. Det bjöds på mycket god mat,
trevligt sällskap och roligheter. Min moster hade skrivit ihop en klurig tipspromenad
som vi fick gå, jag kom trea med 2 poäng, inte dåligt ;)

  
  
  
  

Jobbade även påskdagen och annandagen, blir fina pengar som kommer i
maj. Efter jobbet igår var vi bjudna hem till svärföräldrarna på påskmiddag.
Idag har jag äntligen haft en ledig dag, har jobbat mycket de senaste tre
veckorna så det ska bli skönt med en fyra dagars vecka.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja tack för titten i lördags o tack för alla söta påsksaker vi fick! Ja passa på att va lite ledig frida det behövs ibland...Kramis Gunilla

2011-04-26 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0