Söndag kväll.

Hoppas att ni har haft en bra helg? Min helg har tillbringats på jobbet
med goá jobbarkompisar, dagarna går fort då man har roligt. Jobbar
även dag imorgon, skulle ha varit ledig men har gjort ett byte så jag
är ledig på tisdag istället.

Sitter nu hemma hos min kusin i Stenstorp, ska vara hundvakt åt deras
Molle i några dagar så då passar jag på att bo här när jag ändå jobbar.
Ställde mig på deras våg förut för att kolla hur det stod till, siffrorna
visade så pass att jag var tvungen att åka hem och väga mig på min
egna våg för att kolla så att det stämde. Yhaaaa. Det stämde. Trodde
verkligen inte det efter en vecka med en del onyttigheter då Andreas
hade kalas med smörgåstårta och sötsaker. Ett positivt resultat som
ger en kick till att kämpa på även nästa vecka.

Nu ska jag duscha och sen blir det mys med Molle framför tv:n.

Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0