Helgen.

Har haft en underbar helg med mycket mys och lite shopping. Åkte
till Lidköping i lördags tillsammans med mamma och syster, älskar
den staden med mysiga cafén och butikerna. Blev inhandlat ett par
söta stövlar, rosa. Rosa är ingen favorit färg men dessa va så söta
så jag kunde ej motstå dem. Så nu hoppas jag på mycket regn i höst.

 

Idag har jag varit och röstat, på rött såklart. Funderar på att sitta uppe
ikväll och titta på valvakan, känns faktiskt lite spännande just för att
det är en sån "fight" mellan rött och blått. Får se om jag orkar hålla
mig vaken, jobbar ju delad tur imorn, 7.30-15.30 och 16-21, men
det är självförvållat. Jobbar hellre delad tur än 2 dagar. Efter röst-
ningen blev det fika hemma hos föräldrarna, mamma hade bakat
god ananaspaj, mums. Har haft en underbar helg!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Sött <3

2010-09-19 @ 22:32:06
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0