Bröllopsdag.

I måndags berättade mamma för mig att de har varit gifta i tio år
på torsdag (igår), hade helt glömt bort det och hade då inte heller
tänkt ut nåt som vi kunde köpa till dom på deras dag. Satt och
funderade och kom på att vi skulle överraska med en trerätters
middag. Min jobbarkompis Mia hjälpte mig med att skriva ett 
meddelande  för att de inte skulle känna igen min handstil. Vi
skrev att de skulle vara hemma vid sex-tiden och inte äta nån
mat. Mia erbjöd sig också att hämta upp mina föräldrar och köra
hem dom till mig för att dom skulle bli förvirrade och överraskade.
Sagt och gjort. Mia hämtade upp dem och släppte av dem hos mig,
i trappuppgången möttes de av rosenblad och levande ljus, m y s i g t .
Vi överraskade med jordgubbschampagne och ett stort grattis. Vi
bjöd på en trerättersmiddag beståande av krustader med två olika
fyllningar till förrätt. Till varmrätt blev det två olika pajer med en
god sallad till, efterrätten blev kladdkaka (hjärta) med grädde,
färska hallon och chokladsås.

En u n d e r b a r kväll till två u n d e r b a r a föräldrar <3


  
 


Kommentarer
Postat av: Pontus

så fint så!

2010-10-29 @ 11:51:10
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vara dina föräldrar!

2010-10-29 @ 12:30:36
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Moster

Riktigt fiint gjort av er,alltid mysigt!!

2010-10-29 @ 13:32:39
Postat av: Therese

Ni är ju underbara!!<3

Vilken överraskning!

2010-10-29 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0