Underbart.

Har haft en underbar helg, födelsedagen skrev jag om i det
tidigare inlägget. Igår, lördags åkte jag och A till Jönköping
för att shoppa på A6 & Ikea. Hade en grej som jag va ute
efter men självklart va den slut, typiskt. Men blev lite annat
smått och gott. Därefter blev det en mysig hemmakväll med
god mat, vin, film och paketöppning. Så roligt att få paket,
speciellt när man inte har en aning om vad man ska få,
blev rejält chockad av det ena paketet.

Idag har jag jobbat en 7-12 tur på min flyt, det va segt att
gå upp imorses men väl på jobbet så piggnade jag till. Efter
jobbet blev jag bjuden hem till familjen på god mat, tog
också en sväng till stan med mamma.

Har tänt en massa ljus här hemma, värmt mig en kopp
thé och ska nu krypa ner i soffan för att kolla på de
ensamma mammorna. Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0