Bebis.

Åååhh jag är så trött, imorses när klockan ringde strax efter sex
trodde jag att det var ett skämt. Det var knappt så att jag kom
upp ur sängen, och tröttheten har hållt sig i hela dagen. Kan
det vara det trista mörka vädret som gör att man är så trött?
För jag sover bra och har ingen sömnbrist.

Dagen på jobbet gick bra, en jobbarkompis som är mammaledig
kom på besök med sin söta sju veckors bebis, en så söt liten
gosse. Blev mycket bebis-gos, dom luktar ju så gott.

Eftermiddagen/kvällen har varit lugn, blev en promenad och
matlagning, mer orkade jag inte. Förutom tröttheten har jag
ont i huvudet och känner mig inte helt hundra. Ska krypa ner
i soffan och tycka synd om mig själv. Kram Kram


Underbar bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0