Bad & Paket.

Denna veckan har min syster lov och då brukar vi försöka att hitta på
något roligt tillsammans. Igår åkte vi till Skara för att bada, tog också
med vårat kusinbarn Wilma. Blev en trevlig dag på badet med tjejerna,
tog också en sväng till slöjddetaljer efteråt och köpte pyssel till årets
julkort, tycker det är roligt att göra mina egna, då blir det också precis
så som man vill ha dem. Tog också en runda inne i skara "centrum",
inget att skryta om men dom har faktiskt några små mysiga butiker i min
stil. På kvällen blev det myskväll med syster, hon sov över här.

Idag har jag haft besök av min söta moster, vi gav varandra paket
eftersom vi båda fyllde år i oktober. Fick två jättefina paket som
passar perfekt i min lägenhet, ska lägga ut bilder inom kort.
Bjöd på lunch och fika, mamma och syster kom också förbi
en sväng.

Klockan är nu strax efter fem och det är mörkt som natten utanför,
mysigt men sövande, blir så trött av detta vädret. Vill bara tända
massa värmeljus, krypa ner under täcket och ligga där resten
av kvällen.

Ne, dags att göra lite nytta. Kramis

Kommentarer
Postat av: Moster

Heej du frida o TACK för allt idag,såå fina presenter o go paj...å nu har jag blogg oxå då,ska bli spännande o se om jag kan greja med den... Kramis o tack..O nu ska jag tända massa ljus!!

2010-11-02 @ 18:04:22
Postat av: Malin

<3

2010-11-02 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0