Underbar Helg.

Har haft en jätte mysig helg med nära & kära. I fredags jobbade jag på
dagen, på kvällen blev det långpromenad och lite fredagsmys hemma
hos familjen. Lördagen erbjöd ett underbart väder med solsken, blev
en skön promenad. På kvällen va jag och syster på bio och såg Alice
i Underlandet, väldigt magisk och bra film. Jag gilla den starkt men
Nelly tyckte att den va lite skrämmande. Den måste ses. Efter bion
åkte jag och träffade Karro, Elin och Odh som förfestade, vi åkte
sedan vidare på fest men jag höll mig nykter men trevligt att träffa
och umgås med er tjejer <3

  

Idag har och är det fortfarande Söndag men inte vilken Söndag
som helst utan min lillebrors födelsedag. Han blev nitton år idag,
herregud, tycker inte det va längesen som han va en liten skrutt
som alltid hade något hyss i gärningen. Så idag har jag varit på
kalas och ätit mammas goda mat och tårta. Ikväll blev det
promenad med mamma & syster så nu har jag myst ner mig i
soffan med gott samvete och laddar inför en ny vecka.
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0