Shoppat.

Hade en väldigt trevlig och mysig dag med mamma och syster på
stan idag, gick och strosade i affärerna och lunchade. Köpte en parkas
jacka förra veckan men gillade den inte så lämnade tillbaka den idag
och hittade en liknande på Sisters som tur va, dock dubbelt så dyr men
den va riktigt snygg. Unnade mig också ett par röda converse skor, gilla!


     

Kvällen har tillbringats på jobbet, hade en tjej som gick introduktion med
mig ikväll, roligt när man får lära ut och tänka till lite extra för i vanliga
fall går jobbet automatiskt och man behöver inte tänka till, man bara
gör det. Ska snart ta och lägga mig, ska gå upp tidigt imorn och diska
och städa här hemma, det behövs. Kram!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att unnna sig lite nytt frida! Puss moster

2010-03-31 @ 07:44:55
Postat av: Malin

Skönt när man får spendera lite pengar på saker man verkligen tycker om. Åh lunch på stan är ju heller inte så tokigt. Tack för i lördags, jag tyckte det var väldigt mysigt!

2010-03-31 @ 10:32:33
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Ida

Fint Frida! = ) jag hade oxå tänkt mig att införskaffa mig ett par converse, men kan inte betsämma mig för om jag ska köpa vita eller röda = )

2010-03-31 @ 11:01:36
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Anna

Snygga skor Frida! Jag har provat roda converse har idag ocksa, blir nog ett par sadana! Ar ju billgt har over med Converese, hoppas allt ar bra! Kramkran!

2010-03-31 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0