Onsdag.

Då var det redan onsdag idag då, veckorna går alldeles för fort. Idag har
jag min sista lediga dag innan midsommar. Jobbar hela midsommar helgen,
det är min jobbhelg men har också tagit åt mig två extra pass, när jag likagärna
ska jobba så kan jag göra det fullt ut. Är ju dessutom nästan dubbelt betalt, det gör
ju inte det hela sämre precis. Självklart hade jag velat vara ledig och fira midsommar
med nära & kära men det får bli nästa år.

Torsdag 16-22
Fredag  15.30-21
Lördag 7-22
Söndag 7.30-21.30

Dagen ser ut att bli lugn, blir nog en tripp till Falköping senare. Puss/Frida





Kommentarer
Postat av: elin

det va skönt å slippa tvätta bort ketchup iår iaf :P

2010-06-28 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0