Kryddparty

Idag var det äntligen dags att börja jobba igen efter en lång ledighet,
tio dagar. De dagar som vi va i Sälen så gick det bra men nu i veckan
så har jag varit väldigt rastlös. Det var ju inte direkt så att jag hurra
då jag gick upp klockan sex imorses men kändes skönt då jag väl
kommit till jobbet, saknat dem. Blev ingen vanlig dag på jobbet,
följde med en av de boende på ett sjukhusbesök så jag spendera
hela dagen där.

Ikväll har jag varit på kryddparty hemma hos min kusins fru, första
gången och det var trevligt. Mycket kryddor och provsmakning,
blev lite smått inhandlat.

Min "älskade" Saab funkar fortfarande inte, är precis stendöd efter vi
kom hem från sälenresan, vet inte vad problemet kan vara. Har prövat
med lite allt möjligt. Har äntligen hittat en annan bil nu iaf, en Volvo
S40 som finns i Jönköping så håller tummarna för att den ska vara
perfekt. Pappa & Pontus ska antagligen åka dit på lördag och köpa
den om allt är bra eftersom att jag jobbar hela helgen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Såå skoj att få se er igen igår...svårt dä va mä alla smaker...hihihihihi Kram moster

2010-01-22 @ 08:40:57
Postat av: karolinajonsson

fin blogg :D

2010-01-22 @ 09:16:42
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad spännande med ny bil. Hoppas att den är något för dig.

2010-01-23 @ 01:04:32
URL: http://rosalilja.bloggspace.se
Postat av: Syrran=)

Jaa den bilden kommer nog passa dig bra=)

2010-01-23 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0