Jobb.

Jobb, jobb och åter jobb. Känns som att jag inte har gjort något
annat de senaste fem dagarna, men ja ska inte klaga för jag
älskar att jobba. Men när man jobbar 7-4 varje dag så känns
det inte som att man hinner med så mycket mer än att jobba,
äta, promenera och sova. Imorn är jag ledig, ska faktiskt bli
skönt med sovmorgon. Ska till tandläkaren vid tio så blir ingen
jättelång sovmorgon men bara jag får sova till åtta så är jag
nöjd. Har en hel del att greja med imorn, handla, packa, städa
och tvätta. Längtar massa efter resan nu, ska bli så skönt att
åka bort. God Natt! Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag hoppas på vykort och massa härliga mms =)

2010-01-07 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0