Vardag igen...

Som vanligt så blir det väldigt dåligt med bloggande över helgerna, har
så mkt annat då så man varken hinner eller orkar. Har haft en väldigt
lugn och skön helg i goda vänners sällskap. Har även blivit lite shopping,
jag vet, jag har ju köp-stopp men va bara tvungen. Köpte nya krukor
till köket för att den ena gick sönder i kanten, hade inget superlim
hemma så då va det ju självklart lättare att köpa nya, tsss. Fint blev
det iaf. Skulle också köpt mig ett par nya träningsskor och adidas-
byxor men skorna som va nedsatta i priset va redan slut, typiskt. Och
byxorna fanns inte i min storlek så då spara jag nästan tusen kronor,
inte illa ;) Jobbade ett extrapass i Skultorp igår, alltid bra med extra
pengar och på kvällen kom älskade syster hit och sov över <3

  

Måndag igen och ny vecka, skickade iväg Nelly till skolan vid åtta och
gick och la mig en stund till och vaknade inte förens efter tio. Gjorde
mig iordning och åkte in till Friskis för ett träningspass, hade såklart
glömt plånboken med medlemskortet i men jag fick träna ändå, skönt.
Blev ett svettigt men väldigt roligt pass med bra musik. Är hemma igen,
precis ätit en mycket god tonfisksallad och ska börja städa upp här hemma
lite och sedan gå ut för att bära ner mina sommardäck från bilen till mitt
förråd. Längtar så tills man får sätta på sommardäcken, en underbar
känsla. Vår.



Kommentarer
Postat av: Ida

Kika in på min blogg, så ser du att du har fått en Award av mig! = )

2010-02-01 @ 16:52:50
URL: http://idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Nelly

Tack för att ja fick sova över oss dig och för den goda mumsiga kvällsmaten och frukosten ja fick:)

2010-02-01 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0