Lysekil.

I sommar vill jag åka till Stockholm och gå på Allsång På Skansen,
jag vill eller ne jag måste åka till Lysekil, så underbart. Jag vill
åka till Liseberg och leka av mig. Cykla längst Göta Kanal.

Det är mina måsten för sommaren, känns som det är mycke
prat här om våren och sommaren men det är bara för
att jag längtar så. Dessutom så tar min kära bror
Studenten i år, vilket jag ser fram emot lika mycket
som han, om inte mer.

Tjejer, nu får vi se till att börja planera för snart
är vi där. Längtar!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag åker gärna med på nåt galenskap. =)

2010-02-24 @ 13:31:16
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Gunilla

jaa möe som händer då förstår jag!!Puss moster

2010-02-26 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0