<3

Har precis kollat på det sista programmet av "I en annan
del av Köping" och måste säga att det kändes väldigt
tråkigt. Dessa underbara personer har förgyllt mina
söndags kvällar, speciellt Tobbe. En riktig goding.
Kan inte förstå varför Tv4 bara har gjort 6 stycken
halvtimmes program när dom skulle kunna visa
så mycket mer. Istället spelar dom in en massa
skitprogram som "Mammas pojkar", värdelöst!

"Jag har lite problem med tån. Den har gått sönder"
"Har ni ont i huvudet, era jävlar?"
"Kommer du från Finland, gubbjävel"
"Jag tror att jag har fått eksem i mig"
"Det finns en till som e lika jävlig, det e jag!"

Denna helgen har tillbringats på jobbet, utöver det
vanliga arbetet så har vi haft filmvisning, målat
tavlor och firat Alla <3-dag. Va bjuden hem till
familjen efter jobbet, det bjöds på mammas
goda mat & efterrätt och små hjärtegåvor.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller precis med dig Frida!!! Dom är ju så härliga!!

Får hålla tummarna för nya avsnitt.

Kan verkligen rekommendera er att åka till Ullared,vi var där med jobbet i augusti. Jättetrevligt,jättemysigt att bada tunna.

Kram på dig!!

2010-02-14 @ 22:13:56
Postat av: Gunilla

Jaa tråkigt att det redan va slut,så nu blir det annorlunda familjen på måndagar då! Trevligt me hjärtegåvor...Puss moster

2010-02-15 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0