Min vecka.

Ny vecka och julen närmar sig desto mer, lite för fort tycker
jag. Jag vill stoppa tiden och hinna njuta av allt underbart som
sker just nu. Har en veckas ledighet kvar, nästan, ska jobba´
ett kort pass på onsdag eftersom vi ska pyssla på jobbet,
annars är jag hel-ledig och har planer för nästan hela
veckan, gilla!


Måndag:
Gymma, handla julklappar och ev träffa
killen jag är kontaktperson åt.
Tisdag: Jul-Apt på jobbet, tvätta, göra klart och skicka 
julkorten, baka?
Onsdag: Jobba ett kort pass, pyssla på jobbet, glögg-mys
hos Malin på kvällen.
Torsdag: Lämna in bilen på service, sätta ihop
pepparkakashuset och pyssla med Nelly.
Fredag: Besöka morfar på förmiddagen, tjejfest
på kvällen.
Lördag: Kalas hos Alva på eftermiddagen.
Söndag: Inga planer, än.

Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0