Lucia.

Lucia idag och det får mig att tänka tillbaka på det året jag och
Elin åkte till Falköping för att festa på Ållefestare. Vi tog oss
dit med bussen på kvällen, satt och drack i en busskur, gick
in på Ållefestare och festade antagligen järnet? Efteråt skulle
vi sova hos en "kompis" "syster", trodde mamma. Saken var
att vi inte hade nånstans att sova och ville inte besvära våra
föräldrar med att hämta oss. Så vi vandra runt i Falköping,
vilade på parkbänkar, när tågstationen öppnade gick vi in
på en toalett och sov på golvet, fräscht. När första bussen
började gå åkte vi hem till mig och sov nån timme för att
sedan bege oss till skolan. En fruktansvärt seg dag. Nu i
efterhand så tycker jag att det var idiotiskt och farligt, det
kunde ha gått illa. Förstår inte varför vi inte fråga min moster
om sängplats? Men men, det är lätt att va efterklok. Vi hade
iaf en rolig kväll och ett minne för livet.



Puss / Frida

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha vilka minnen ;) tur vi mognat lite på dessa 7(?)år då :P haha!

2010-12-13 @ 19:52:06
Postat av: Mimmi

Hahaha, vilken rolig historia!!!!

2010-12-14 @ 11:43:26
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0