Jul-Apt.

Ska strax bege mig till jobbet för att gå på Apt mellan 13-16,
men det blir inget vanligt Apt idag. Vi ska ha julmys med gott
att äta också ska vi byta julklappar med varann. Hoppas också
på att vi får reda på vilka som får semester i julveckan, håll nu
tummarna för att jag får semester på juldagen.

Bjuder på två bilder från förra veckan då jag bakade pepparkakor
och satte ihop ett pepparkakshus med de boende på jobbet. Gjorde
ett vinterlandskap i vår skänk på jobbet, visst blev det mysigt?!

Älskar min ombudsroll som kulturombud!
Puss Puss


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jisses! Det vinterlandskapet har du gjort bra !! Hade jag bara vetat om tidigare att det var APT idag, hade jag gärna vart med. Men snart e jag tillbaka på riktigt igen.



Kram.

2010-12-14 @ 16:22:29
URL: http://www.idasaida.blogspot.com
Postat av: Moster

förstår att du älskar din roll som kulturombud! passar dej som handsken....Puss moster

2010-12-16 @ 08:24:15
Postat av: Mamma

Håller med moster. kram

2010-12-19 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0