Underbart.

I fredags kväll kom jag hem efter tre underbara dagar i Göteborg.
Bodde på Hotell Gothia, jättefint stort hotell och lyxigt. Vi bodde
på 20:e våningen, jättefin utsikt men mådde dåligt varje gång
vi skulle ta hissen, höjdrädd. Gled omkring på Göteborgs alla
gator, gick i affärer, besökte Liseberg, va i Slottsskogen
och softade på hotellrummet med roomservice,
s e m e s t e r .


  
 
 

I lördags spenderade jag och Emelie kvällen i Tibro hemma hos Malin.
Blev en mysig kväll med god mat, trevligt sällskap, film och Wii. Vi
bestämde även datum för en spa-kväll i höst, får hoppas att alla
kan för vi hade en väldigt trevlig dag förra året. Vore roligt om
det kunde bli en tradition.

Idag är det måndag och en ny vecka med nya möjligheter. Jag har
två veckor kvar på min semester, underbart. Har inga större planer
för dagen.

Ha en fin dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en skön mini-semester i götet! = )



Är det du som har tipsat om Alingsås i bloggen? Jag har aldrig vart där, men det låter mysigt.



Kram.

2010-08-23 @ 14:52:36
URL: http://Idasaidas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0