Höst.

God morgon! Sista augustidagen och imorgon är vi redan inne i september.
Hösten är här och nu går det inte att förneka det, självklart hade jag velat
ha flera dagar då temperaturen låg runt 30 grader men nu är sommaren
över och jag ser fram emot nästa års sommar då jag ska ha vanlig
semester som alla andra. Härligt. Men nu är hösten på ingång och jag
gillar det, mysiga kvällar med massa värmeljus. Har en sälenresa att
se fram emot i Januari, man uppskattar en vinterresa betydligt mycket
mer än en sommarresa.

Känner mig lite bättre idag men har fått en jobbig hosta, men som sagt,
jag ska inte klaga. Solen skiner utanför mitt fönster idag men det är
ingen värme, funderar på att åka hem till familjen och sätta mig i
solväggen och få lite färg på kinderna.

Ha en fin Tisdag! Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0