Påskafton.

Min påskafton tillbringades i Lidköping hos moster och Göran i
deras mysiga stuga. Blev en väldigt lyckad dag och kväll med
god mat, dryck, paj, godis och trevligt sällskap.

Mamma tyckte att vi skulle skoja till det så strax innan vi va
framme hos moster så fick vi ta på oss sjalar och måla oss
som påskakärringar, grannarna måste ja undrat men
vackra blev vi, speciellt pappa, haha!


   
  
 

Lika väl som jag älskar att få paket så gillar jag att ge bort gåvor,
köpte ett stort påskägg som jag fyllde med godis och småsaker.
Slog in den i folie och cellofanpapper och smög utanför
familjens hus i fredags kväll för att lägga det på
trappan så att de skulle få sig en överraskning
på morgonen. Så roligt att överraska! :)

  


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Frida!! Nu är ju för söta. :)

Åh du och dina fiffiga ideér om allt och alla.

Stor Kram!! <3

2010-04-04 @ 23:00:12
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Nelly

Du är så rolig och snäll!

2010-04-05 @ 08:08:33
Postat av: Gunilla

Guud vilka fina kort! Visst var det trevligt! Tack för ALLT!!

2010-04-05 @ 14:27:15
Postat av: Anonym

Du är bara så underbar Frida med dina överraskningar till hela familjen o tänker på alla.puss min Frida.

2010-04-12 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0