Snö?!

Fick en chock då jag vaknade imorses och fick se att det snöade
ute, usch. Jag som varit så glad över att nästan all snö har smällt
och solen har visat sig. Också börjar det snöa igen, suck! Dagen
började med ett träningspass på friskis, idag följde även mamma
med, första gången. Blev en del skratt, kordinationen är inte den
lättaste ibörjan men hon va väldigt duktig så får hoppas att det
blir fler gånger. Annars idag har det varit väldigt lugnt, rensat
och plockat en del här hemma. Har ju lovat att lägga upp bilder
på köket nu efter målning och nya gardiner men har inte orkat
ta några bilder men lovar att göra det imorn. Måste också köpa
en lampsladd till min nya lampa.

Har ju blivit förtjust i den stilen Leila-Bakar har i sitt kök och
då jag va på Kvantum för några dagar sedan så hittade jag
dessa glas burkar med lock, hur söta som helst. Passar
perfekt i mitt kök. Frågan är bara vad jag ska fylla dem med?



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fyll dem med kakor, godis eller något annat gott så blir det verkligen Leila-stuk på det hela :)

2010-04-06 @ 09:40:55
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0