Långfredag.

Då var det långfredagen idag då men jag har trott hela dagen att det
är lördag, vet egentligen inte varför men man blir väl kanske lite
veckovill vid högtider. Va inne och tränade i förmiddags, inte det
roligaste passet direkt men jag fick ju röra på mig iaf. Va hemma
hos familjen efteråt och plockade lite i trädgården, det som är det
negativa med att bo i lägenheten men som tur va har jag ju deras
trädgård. Kvällen blir väldigt lugn och skön, känner inte för att
göra något och det kan vara väldigt skönt ibland. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är även välkommen till min trädgård :)

Här finns massor att göra.

2010-04-03 @ 09:57:11
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0