::Upprörd

Min hyresförening bestämde för ett tagsen att vi skulle få
fibernät här i husen, allt i ett om jag har förstått allt rätt.
Och idag har elektrikerna varit här för att koppla in detta,
måste säga att ja blev riktigt upprörd då jag kom hem och
såg dessa nya "apparater" som hör till detta (se bilden).
Hur snyggt är det? Det hade varit en sak om detta kunde
placeras i min garderob men i hallen, det förstör ju allt.
Har ju min röda söta pall som står över men det syns ju
ändå, nån som har nåt tips på att dölja detta hemska?
Va bättre som det va innan, behöver inte massa kanaler
för det finns inte mer att se på ändå, hemtelefon har ja
inte och bredband har jag redan. Så ja säger som de gamla,
det va bättre "förr".



I eftermiddags/kväll så har jag hunnit med ett medelpass på
friskis med Emelie, riktigt skönt att ha börjat med träningen.
Man mår så mycket bättre så idag fick jag mitt medlemskort.
Har också haft storkok, lagat iordning matlådor och fryst ner,
bra att ha till jobbet. Plockat och städat iordning efter att
elektrikerna varit här. Nu blir det en lugn kväll framför tv:n,
det märks att hösten är här för nu börjar det en massa bra
program. Puss Puss






Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt det lät med träningen! = )

2009-09-07 @ 21:13:37
URL: http://www.idasaidas.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Haha du är rolig du

2009-09-07 @ 21:59:09
Postat av: elin

du får flytta till min förening, vi har inte sånna fula apparater :P

2009-09-08 @ 00:51:02
Postat av: Gunilla

Ja DU är riktigt ROLIG du ...släktdrag kanske....

2009-09-11 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0