::Städdag

Dagen har gått i ett, städat och plockat här hemma, ringt viktiga samtal,
varit i stan och beställt en sittpuff, köpt skor och varit på återvinningen.
Varit hemma hos familjen en stund också. Nu ska ja mysa ner mig i
soffan och kolla på Idol och njuta av min smoothie med egenplockade
blåbär.




Jag skrev för några dagar sen att jag var upprörd över att det kopplats
in fibernät i min lgh och att jag fått tre fula apparater som ska vara
i hallen. Men idag när ja va inne på Village och kika som för övrigt
hade fått in massa fint. Där hitta ja en söt liten vägghylla som ser ut
som en stol, passar ju perfekt. Snacka om tajming. Kolla in länken.


Här, Sidan 18 http://np.netpublicator.com/netpublication/n11436561 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Heej frida! Då har du grejat o fejat med det mesta!Så du gör smooties oxå ja...Fick tips av tess me vaniljyoughurt(Fan va svårt att stava te allt)mixas me jordgubbar eller hallon eller va som...så gott som mellanmål! Ha en trevlig helg Frida kram Moster

2009-09-11 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0