::En Dröm

Lyssnade på radion i förmiddags då de besökte ett
Café i Tibro där två systrar sagt upp sig från sina
jobb för att leva ut sina drömmar om ett eget café.
Det fick mig att börja tänka, på mina drömmar.
Jag tror inte att jag kommer vilja jobba som
undersköterska ända fram tills min pension, det
är ju ändå 40 år kvar, minst.



Började drömma mig bort om ett eget Café som
går i Shabby chic stil. Tänk er vit bröstpanel med
en vit tapet med rosa rosor på. Vita möbler i
äldre stil, kristallkronor, änglar och nybakade kakor.


En dag kanske detta blir verklighet...
   

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är med direkt! Du vet jag kan baka också =)

Förmodar att cafét var syster yster? Kanske vi kan gå dit någon dag, jag har aldrig varit där...

2009-10-01 @ 22:26:45
URL: http://rosalilja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0