::Shopping

Jag är verkligen super dålig på att blogga på helgerna men
har verkligen inte haft nån tid till det. I fredags va det först
jobb, slutade vid halv två så åkte direkt till stan och mötte
upp mamma & Nelly för en shoppingrunda. Blev lite smink,
skor och en tröja. Följde med hem till familjen efter stads-
besöket, blev tacos och massa mys. Blev tidigt i säng.

Igår (lördags) väntades det jobb på Wood Woses, dom
hade marknad där och min faster undra om jag ville hjälpa
henne att stå i baren och sälja kaffe och korv. Givet. Har
alltid varit svag för Mc-killar ;) Det va riktigt roligt faktiskt.
Kvällen blev lugn med massa mys.

Blev ingen sovmorgon idag heller, eller ja, jag fick ju sova
till nio men va ju ändå tvungen att ställa klockan så att jag
skulle komma upp. Åkte och träna ett förmiddagspass på
friskis med min syster, hon får träna där gratis eftersom
jag har kort, perfekt. Sen blev det fotboll med Elin,
herrarna som spelade och det va nog en av de segaste
matcher jag sett, satt och vänta på att det skulle ta slut.
Skultorp vann med 12-2. Nu blir det en lugn kväll framför
tv:n, ska avnjuta min yoghurtglass, ni ska få receptet.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0