Mammas dag.

Mår varken bättre eller sämre idag, får hoppas att det börjar
ge sig eftersom att jag ska jobba hela helgen. Blir en tuff helg
med både dag/kväll och nattpass.

Idag är det min älskade mammas födelsedag så ikväll blir det
kalas. När jag fyllde år så hade Karro skrivit in till Kalasvinsten
på Mix Megapol men de ringde aldrig till mig, va väl tur det, haha.
Kom på idag att jag skulle anmäla mamma till detta men trodde
inte att de skulle välja henne men så skrev Nelly ett sms till mig
att jag skulle sätta på radion för att mamma skulle va med. Så
de ringde upp henne, mycket roligt tyckte ja ;) Dessutom får
hon tio stycken tialotter.



Ha en trevlig dag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad kul att de ringde henne! =) gratta henne från mig! Puss

2009-10-22 @ 15:41:53
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jasså, ringde de ifrån mix megapol då?

2009-10-22 @ 21:14:15
Postat av: Moster

Ja detva för skojjigt! Tur hon hade,hoppas hon vinner möe på dom...Kryis Moster

2009-10-23 @ 07:25:41
Postat av: Mammis..

Min älskade dotter du fixar o grejar med paket och andra överraskningar...Men jag föredrog hellre paket än mix megapol ha ha....kramar Mamma

2009-10-24 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0