Besök hos Moster.

Måndag och ny vecka och jag har haft att göra hela dagen.
Skönt, det är då jag mår som bäst. Jobbade först 7-12, begav
mig sedan till min kära moster i Falköping där det bjöds på
jättegod mat. Hjälpte sedan henne med tradera, gick jättebra ;)
Tack för den fina gåvan.

Nu ikväll har jag varit inne på friskis med syster & malin och
tränat, härligt! Så nu tänker jag mysa ner mig i soffan för att
titta på säsongspremiären av Ullared, gilla. Ska blir riktigt kul
att se dessa köptokiga människor som trängs för att hitta
billiga fynd, fast jag ska inte säga något för jag är en av dem.
Ullared är bland det roligaste som finns, kalla mig knäpp men
så är det ;) Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Moster

Vassego gumman min...tack själv...Puss moster

2009-11-02 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0