Underbara Helg.

Ihelgen har jag varit ledig, fick erbjudande om att jobba men jag va faktiskt
duktig som tacka nej. Det måste man göra, går ju inte att jobba jämt. I
lördags kom älskade syster hit för att sova över. Åkte till maxi och handlade
och sedan tillbringade vi kvällen hemma hos mig. Lagade god mat och
myste framför tvn.

 

Idag tog vi en lång och skön sovmorgon, alltid skönt att få sova ut.
Åkte iväg till Stenstorp på förmiddagen, tog en lång promenad
och sen lämna vi Molle. Kändes faktiskt lite tungt, har ju haft
honom i en vecka och blivit riktigt fäst i honom trots att jag
inte gillar hundar. Men ja skulle aldrig klara av att ha
en egen hund, är alldeles för pedantiskt för det.

Kvällen har tillbringats till städning och tvättning,
inget vidare men sånt som måste göras tyvärr.
Skönt när det är klart. Sitter och slappar
framför en film nu, blir sängen om en
stund. God Natt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nelly måste ju ha älskat att få sova över hos stora syster <3 Hundar är bra att ha ibland, men inte alltid lika roligt.

2009-01-12 @ 10:31:13
URL: http://rosalilja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0