Svettats med PRO

Måndag och nu börjar allvaret på riktigt igen, haft en paus och nu är ja laddad
med nya krafter. Nyss hemkommen från ett träningspass på Friskis med
Malin och hennes mamma. Det var vi och hela PRO:S liga, haha. Inte det bästa
passet men helt ok, va ju den enda dagen ja kunde denna veckan så det fick gå.
Det värsta va ju att SLA va där och skulle fota, då fick ja panik kan ja lova. Stod
där osminkad med margarinfärgiftat hår, kunde se mig själv på förstasidan.
Försökte undvika kameran så mycket som möjligt, sprang bakom andra och
duckade då det behövdes. Kameramannen haffa mig tillslut och sa att han såg
att ja inte ville vara med så han skulle försöka undvika mig, phuuu. Hehe.
Nu är jag hemma igen, har precis duschat och maten står i ugnen. Blir kyckling
med ris och grönsaker idag. Börjar jobba klockan tre så ska ta och sätta fart.
Ha en bra kväll kära bloggläsare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0