Bakat.

Jobbade 7-12 idag, såna pass borde man ha varje dag. Gick faktiskt
till jobbet idag, känns nästan pinsamt att säga att ja tar bilen till jobbet
då ja jobbar dag i Skultorp men ja är ju så fruktansvärt morgontrött.
Men idag var ja ju tvungen då bilen är på lagning. Va riktigt skönt att
gå på morgonen, man vakna till. Resten av eftermiddagen och kvällen
har ja tillbringat här hemma. Har städat, tycker fan inte att ja gör annat
men ja tycker alltid att det finns nåt att städa. Har även tvättat idag med,
glömde ju typ hälften av det jag skulle tvättat häromdagen. Bakade en
kaka då jag får besök av mamma, moster, kusinen och hennes två
barn imorn förmiddag. Nu ska ja bädda ner mig i soffan och bara
slappa, lär förmodligen somna och vakna upp om några timmar.
Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag oxå börjat blogga, o nu kommenterar jag din, så får du kommentera min :P haha :P hade ni kul ute igår?

2009-05-22 @ 22:53:32
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0