Fredag.

Äntligen har jag fått en ny fungerande dator, eller ja, fått och fått.
Har fått köpa mig en eftersom att min gamla gick sönder, inget
allvarligt fel men orkade inte lämna in den på reperation så nu
ligger den ute på tradera om nån skulle va intresserad. Mkt
lättare att köpa en ny. Och en dator är jag ganska beroende
av och inte bara för nöjes skull utan mycket annat också som
att betala räkningar, tradera, shoppa och sådant :) Fredag idag
och jag är ledig, skönt. Varit med mamma i stan en sväng, blev
även en tur till Tidaholm, hitta lite smått & gott. Ikväll blir det
myskväll med Elin <3 Ihelgen blir det jobb för hela slanten.
Ha en trevlig helg! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig helg!!

2009-12-18 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0