Årets första dopp.

Har varit ledig idag och dagen har verkligen gått i ett. Följde med
mamma till Kinnarp och Falköping på förmiddagen för lite shopping.
Hittade två stycken toppar och nya gardiner och lite inredning till mitt
kök. Kände för lite nytt, blev riktigt bra. Va hemma en sväng efter trippen
och städade iordning lite. Åkte upp för att hämta killen jag är kontakt-
person åt men då hade han glömt av det och personalen hade glömt
påmina honom. Så det blev inget idag men jag får ändå betalt för de
timmarna vi skulle umgåtts så behöver inte göra igen dom, tur de.

Ikväll har jag umgåtts med Elin, har haft en mycket roligt kväll. Åkte
upp till Simsjön för att Elin fått för sig att vi skulle bada. Va lite skeptiskt
till det eftersom att de va svinkallt. Men tillslut så doppa vi oss, kallt
för stunden men ganska skönt efteråt. Resten av kvällen åkte vi runt
i stan och flumma och tog många kort, så som bara vi kan ;) Kram

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jösses, det måste ha vart svinkallt!! = )

2009-04-29 @ 07:33:33
Postat av: Malin

Det var de värsta Frida, nog att jag trodde elin skulle våga sig i.. Men DU!! Bravo... =)

2009-04-29 @ 10:18:17
URL: http://rosalilja.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Usch va KALLT d ser ut att vara. Jag hade inte vilja byta me dig.

2009-05-03 @ 20:42:45
URL: http://pippilangstrump.bloggspace.se
Postat av: Jenny

ja grillkvällen får vi göra om snart, utan halvnakna killar haha

2009-05-04 @ 09:33:32
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0