Underbara Ni!

Jobbat 7-13.30 idag, sista dagen på mitt vikariat som jag gått
på i flera månader nu. Kändes konstigt, varit riktigt skönt att
gå på schema ist för att bli väckt på morgonen då de vill att
man ska komma och jobba. Ååå vilken chef man har.. herregud.
Det vikariatet jag gått på skulle tillsättas november månad av
en som skulle omplaceras, har inte fått reda på nåt men idag
berätta en annan chef att detta inte blir av. Ingen ordning på
nåt. Ändå positivt då jag kanske har en chans att söka
vikariatet, hoppas! Men ska inte ta ut nåt i förskott. Till fikat idag
hade mina underbara jobbarkompisar ordnat med kladdkaka
till mig för att det va min sista dag på schemat. Fick också en
jättefin blomma och ett presentkort på Hem & Hobby, så himla
gulligt. Blev riktigt rörd.

Kvällen har tillbringast med syster, gick på Bio. High School
Musical, det va jag och en massa barn i salongen men filmen
va faktiskt bra.

Ligger i sängen nu och kopplar av framför en film, blir nog snart
till att sova! Om vädret tillåter blir det Ikea imorn, möbler. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0