Problems.

Jobbat 7-13.30 idag, gud vilken dag. Jag säger inget så har ja ingenting
sagt men som sagt det finns folk till allt. Haha. Fick ta bussen hem idag
eftersom jag inte hade någon bil, inte åkt buss på år och dar men det
gick bra. Men kosta 50 jävla kronor från Stenstorp till Skultorp, är det
konstigt att man inte tar bussen? Va hemma en sväng och vände, när
Emma slutat jobba så möttes vi upp för att åka till Maxi. Pappa hade sagt
att bilen va ok, skulle bara åka ett x antal mil med den innan den blir som
vanligt igen. Vid vadsboleden fick jag stopp, PINSAMT. Fick panik och
blev jätte stressad men fick igång bilen igen tack vare pappa. Körde
som en jävel till Coop parkeringen. Blev en tur på Maxi med Emma,
shoppa en stickad tröja och en "kom ihåg" tavla till hallen. Blev en
fika också, trevligt. Sen så skulle ja köra hem bilen igen, jätte orolig
för att ja skulle få stopp på nåt olämpligt ställe men det gick fint. Men
nu tills bilen är som den ska igen så får ja ta Pontus golf med trasigt
avgasarrör, kul! Kvällen har varit lugn, firat mamma och pappa lite som
har bröllopsdag idag. God Natt På Er! Pussen

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah. föresten va jag på bilprovningen med min bil SJÄLV igår, å jag överlevde :p hahaha

2008-10-28 @ 23:23:34
Postat av: Ida

Hm.. Nu vart jag ju jättenyfniken på vad som hände på jobbet igår!!? En annan sitter ju helt isolerad från omvärlden just nu. Blä!



Jag & Mike körde runt den rundan du & jag gick, för att se hur lång den är.. Den var ju nästan en hel mil !! Tror det vart 8,9 km.

2008-10-29 @ 07:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0