Natten.

Ny vecka åter igen, tiden går fort och jag gillar det. Vill att det
ska bli november nu så att jag kan få börja måla och tapetsera
om i lägenheten för att sedan flytta in. Ska bli roligt att få packa
upp allt man fått under flera år, har ingen direkt koll på va ja har,
blir en överraskning. Köpa massa möbler och inredning, köpte
senast idag en matchande tandborste till toan, en svart. Måste
ju passa in :) Jobbat 7-13.30 idag, seg dag som bara den. Åkte
hem och la mig efter jobbet, tänkte sova nån timme eller två
eftersom jag jobbar natten men kunde inte somna. Typiskt. Ist
åkte jag in till stan och mötte Malin vid colorama för att kolla på
tapeter. Guuud. Man blir tokig, finns ju så mycket man vill ha. Men
tror jag bestämt mig nu, fast lär väl säkert hinna ändra mig några
ggr innan. Nu sitter jag på jobbet i Skultorp för att göra natten, är
redan trött. Hur ska det gå? Finns som vanligt nästan inget att
göra. Stryka lite tvätt, städa toaletten och torka golven, tar knappt
en timme. Men har med mig lite egna saker jag ska pyssla med
för att få tiden att gå. Bara 2 dagar kvar tills jag blir 22 nu, vet inte
om ja ska skratta eller gråta? Känner mig gammal! Nu blir det
lite tv! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja då har du köpt d viktigaste iaf, tandborsten:) Ne men visst är d kjul och flytta hemifrån och få inreda precis som man vill ha d? Kommer nog bli jätetfint. Får du ha inflyttningsfest sen:) Kram

2008-10-14 @ 08:18:04
URL: http://jennyslya.bloggspace.se
Postat av: Elin

klart du ska skratta när du äntligen blivit lika gammal som jag ;) iofs fortfarande 15 dagar yngre, kommer du ju alltid va! nu är det inte många timmar kvar.. WOHOOO! :D

2008-10-14 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0