Krångel.

Klockan är tio och jag sitter fortfarande på jobbet, ska sova här inatt.
Batteriet på bilen laddades under natten så pappa trodde att det
skulle klara sig. Icke. Ja kom till kiosken i Skultorp då bilen börja
lägga av, hann som tur va till parkeringen vid Capri så ja slapp stå
mitt i vägen. Ringde till mamma som fick skynda sig och köra mig
till jobbet. Börjar klockan sju imorn så bestämde mig för att sova över
här, bara jobbigt om dom ska behöva hämta mig och sen köra tillbaks
mig. Ska nog gå bra hoppas ja. Ska lämna in bilen imorn för koll, vet
inte vad det är. Pappa bytte batteri men den fortsatte krångla. Är det
inte typiskt? Första gången den krånglar så här och självklart ska det
hända då ja ska flytta och vill lägga pengarna på annat roligt, möbler.
Aja. Ska gå upp och bädda iordning nu och försöka sova! Good Night!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dessvärre är det alltid så..

Mera utgifter så fort man redan har mängder.

Hoppas att det ordnar sig.

2008-10-28 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0