Deppig.

Har inte haft en bra dag idag, varit på dåligt humör
mest hela dagen. Skulle egentligen ha åkt till Ikea
för att shoppa till lägenheten men pga att vädret
skulle bli dåligt så blev det inget. Va iaf inne på
Colorama igen och tror att jag bestämt mig nu.
Blir rött och grått i sovrummet och vitt och svart
i vardagsrummet. 95 % säker på det iaf. Sen
överraska mamma och pappa oss barn med
en gåva till oss var, hur gött som helst.

Känner mig deppig och ledsen men vet inte va
det beror på. Borde egentligen va glad och uppåt
men ja är inte det. Men ja vet inte va det är. Kanske
en höstdepprision?

Ska strax ta och krypa ner och kolla film, ska först
jobba 7.30-15.30 i Stenstorp och sen gör jag
natten i Skultorp. Usch!! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror du är deppig för att du umgåts för lite med mig, för jag känner detsamma! ;P men vi ses inatt ;) PUSS HJÄRTAT <3 :P

2008-11-01 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0