Dagen innan...

Natten gick hyffsat men va bra trött, somna som en stock då jag
kom hem. Sov till ett och sen gjorde jag ett ryck här hemma
med städning och tvätt. I eftermiddags kom min kära
moster hit för att fira mig, hon kunde inte komma
imorn. Fick ett jättefint set från Cultdesign med
en flaska för diskmedel och en  kub för disk-
borsten. Love it! Fick lite annat smått &
gott också. Alltid lika roligt att fylla år.

Annars har kvällen varit lugn, ligger
i sängen nu och ska strax sova.
Trots att jag snart blir 22 är det
alltid lite svårt att sova dagen
innan födelsedagen, hehe!
God Natt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på födelsedagen Frida!!=)

2008-10-15 @ 09:02:30
URL: http://http.//jennyslya.bloggspace.se
Postat av: Malin

Åh de där sätten är ju så himla fina.

Jag har ett med salt, peppar och socker till bordet men en på diskbänken vore inte helt fel heller :)

GRattis!!

2008-10-15 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0