Börja om från början.

Fick reda på ett tråkigt besked igår. Får inte gå kvar på
den tjänsten som jag gått på i några månader nu. Har
inte blivit lovad tjänsten pga las-listan men har ändå
varit påtänkt. Dessutom förmedla min chef det inte
särskilt snyggt, slängde sig ur det när jag hade börjat
jobba igår kväll. Så kvällen var inget vidare. Känns
riktigt tråkigt, jobb är jag inget orolig för, det finns
alltid men trivs ju så bra i Stenstorp. Lär ju inte bli
lika mycket jobb där nu som när ja gått på schema.
Bara att börja om på ruta ett igen som vikarie, det
funkar! Dagen har varit lugn, inte haft lust till att göra
nått, små deppig. Det vettigaste jag gjort var en kvälls-
promenad. Ska lägga mig nu och kolla på en film, ska
jobba imorn. Känns sådär. PussPuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får ändå försöka se det possitiva i det hela.

-Du får chans till att prova på nya ställen.

-Du bestämmer själv när du vill jobba.

-Du slipper jobba alla "aftonar" om du inte vill.

Det kommer att gå bra...

2008-10-11 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0