Uppdatering.

Blivit dåligt med uppdaterande här nu det senaste men jag har varken tid
eller lust till att blogga just nu. Förutom nu då. Renoveringen är i full gång
i lägenheten och det flyter på bra. Min älskade garderob "walk-in-closet"
är klar, det bästa med hela lägenheten att kunna ha alla kläder hängades
och att det är lättare att ha ordning än en trång garderob. Hallen är nu också
så gott som färdig. Har målat väggar och lister, bara garderobsdörrarna kvar,
kan bara inte bestämma mig för vilken färg. Det ger sig. Köket är inrett och
klart, inte behövt göra nåt med det. Tapeterna är rivna i vardagsrummet och
i sovrummet så nu är det "bara" slipningen kvar, sen kan vi börja tapetsera.
Dom ringde från EM häromdagen och sa att min soffa redan hade kommit,
skulle egentligen inte få den förens strax innan jul eller efter om jag hade otur.
Men nu får ja den om ca. 2 veckor, kanon. Lite trist att va utan soffa. Annars så
har det inte hänt så mycket utöver renoveringen, är inne på min andra natt nu
och jobbar. Segt. Jobbar måndag natt också, sen har jag inte bokat in nåt mer
jobb faktiskt. Kan va skönt och va ledig och bara hålla på i lägenheten. Ska ta
och stryka lite tvätt nu. PussPuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är nog så jobbigt att ha renoveringen i åtanke hela tiden. Måste vara skönt att kunna hoppa över allt jobb också, det lär du ju hinna ta igen sen efter allt.

2008-11-26 @ 13:13:42
Postat av: Jenny

Va jobbigt det låter och renovera en hel lägenhet, men tror det kommer bli jättefint sen när det är klart. Du får ha inflyttningsfest så man får komma och kolla:) Här är min nya bloggadress förresten, om du har missat den:) Hur är det annars med Frida då? Puss

2008-11-26 @ 22:37:02
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0