På jakt.

Natten va riktigt jobbig då jag även jobbat på dagen också, och
inte sovit något på eftermiddagen. Men som tur va gick de första
timmarna lite fortare pga någon, men säger inte vem ;) Somna
på direkten då ja kom hem, hur skönt som helst. Gick upp
redan vid tolv för att inte sova bort hela dagen. Vakna upp med
halsont, börjar nog bli sjuk. Tog en dusch och åkte iväg till Tibro
på jakt efter en soffa, att det ska va så svårt. Hitta såklart ingen
men ist blev det en mediabänk med matchande vitrinskåp och
en snygg svart lampa. Börjar arta sig, blir förhoppningsvis Ikea
i veckan, har en hel del jag ska köpa där. Största problemet är
soffan, får väl ha pinnstolar tillsvidare, hehe. Har ändrat mig
angående tapeterna i sovrummet igen, det blir nog faktiskt
en lila fondtapet nu ist för röd. Har kollat på en snygg på
Colorama men har varit så inställd på rött men nu har ja
ändrat mig. Tycker att denna är riktigt snygg, ska dit imorn
och kolla. Annars har det varit lugnt idag, gjort minsta möjliga
typ, känner mig inte riktigt kry. PussPuss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg

2008-11-02 @ 22:32:08
Postat av: Malin

Den har jag också tittat på, den är jätte jätte fin. Tycker jag absolut att du ska ha! Men då får du byta de andra tapeterna i sovrummet också eller? Du pratade ju om att bara byta fondväggen? kramar

2008-11-02 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0