What a wonderful day

Åååhh vilken härlig dag, helt underbar. Dagen började bra,
åkte till Maxi och mötte upp Emma där. Gick och kika i
affärerna och shoppade lite. Lunchade ihop också.
Resten av dagen har mest tillbringats ute, vädret har
varit helt underbart. Så allt som jag egentligen skulle
få gjort har inte blivit gjorda, men vem har lust att vara
inomhus när vädret är toppen. Nu sitter jag här med en
kall cider i handen, gott. Blir så när man jobbar helger,
då får man dricka på veckodagarna ist :) Ska ta och
betala mina räkningar nu och städa iordning här
lite sen blir det en bra film och sängen...

God Natt!

image239


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-05-27 @ 23:31:16
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0