Påkörd/Uppd.

Dagen började bra, gick upp tidigt och gjorde frukost som jag åt
ute på altanen, underbart skönt. Gjorde mig iordning och åkte
in till stan för att fixa några saker. Kom till badhusrondellen,
fick stanna till och strax efter hör jag en stor duns och bilen hoppar
till, trodde först att det va jag som kört in i bilen framför men det
va bilen bakom som kört in i mig. Fick mig nog en liten chock.
Körde iaf till macken och hon följde efter, klev ur och kollade på
bilen, såg inget fel men vi bytte nummer. Där förstördes min dag
kan jag säga. När pappa kom hem efter jobbet kolla han på bilen
och hitta en spricka och massa repor i kofångaren, sucka. Så jävla
typiskt nu när jag snart ska sälja den, nog för att ja kommer få pengar
som täcker skadorna men det är ändå så jävla tråkigt. Dom ska komma
nu ikväll och kolla på bilen så får vi se hur det blir men försäkring och pengar.

Varför kan inte allt få vara bra nångång, alltid ska det vara nåt.

Usch så trött på allt just nu... detta va droppen.

image173

Så nu har dom varit här och kollat på bilen, det va inget snack
om saken att skadorna va deras fel, skönt de. Dom ville erbjuda mig 1500 kr
utan att blanda in försäkringsbolaget men det gick jag inte med på. Det får jag knappt en begagnad
kofångare för. Så vi fick skriva massa försäkringspapper och skit så nu får jag lämna in bilen
också får dom byta kofångare till en ny, det är iofs bra eftersom jag ska sälja bilen. Men orka,
försäkringsbolag kan alltid va lite jävliga med flera (hundra) papper hit och dit och sen ska
man lämna in bilen till en verkstad... ja det är fan ett helt företag.
Så sjukt egentligen att man som oskyldig ska drabbas så här, det borde vara mycket smidigare.
Men men så ligger det till iaf, humöret är inte på topp just nu.
Känner också att jag börjar få ont i ryggen, vet inte om jag inbillar mig eller inte men det vore ju
inte konstigt. Även fast jag stod still och hon inte körde så fort så kan det ju bli personskador.

Lika bra att gå och lägga sig snart och kolla film och hoppas på att man är på
bättre humör imorgon!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars Frida!
Kram på dig!

2008-05-05 @ 18:50:24
Postat av: Frida

Tack Ida :)

2008-05-05 @ 21:20:13
Postat av: Camilla

Stackare!
Kram

2008-05-05 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0