Min helg

Nu hände det igen... allt jag skrev här bara försvann, skit.
Det får bli en kort uppdatering nu för ja orkar inte skriva om
allt igen. Sucka. Valborg var iaf jättebra trots att jag var nykter,
börjar vänja mig nu. Inte druckit sen i Oktober då vi fira våra
födelsedagar, men näst nästa vecka ska vi dricka med jobbet, ska bli trevligt.

På Valborg iaf så var vi hemma hos Bettan, laga mat, käka,
spela spel, prata och hade det trevligt.

(Dålig kvalité på bilderna)

   
    

I fredags jobbade jag först i Stenstorp, sen var det bara hem och vila
en stund och slänga i sig lite mat och åka iväg till nästa arbete, Skultorp.
Efter jag slutat vid halv tio skyndade jag mig hem, hämtade upp bror och hans
kompis och sedan Elin. Åkte till Tibro för crusingen, vårens första. Vädret
va riktigt kasst men det va helt okej ändå.

Lördagen och söndagen har jag jobbat, inte hänt så mycket mer än det.
Ny vecka väntar och jag jobbar bara tre dagar, ska faktiskt bli skönt, kanske
hoppar in och jobbar om det behövs, får se. Skadar ju inte att vara
ledig heller så...


Nu blir det snart Sanningens ögonblick, grymt bra program!




Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket, Lycka till får ja väl säga till dig oxå.

2008-05-04 @ 22:52:03
URL: http://misgris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0