Helgen + Måndag

Har varit dåligt med bloggande under helgen men det brukar bli så
då. Har ju jobbat och när man är ledig så vill man inte sitta här, finns
ju roligare saker att göra. Särskilt när vädret varit så fint. I lördags så
jobba jag bara till 12, värsta dröm-tiden. Så borde de alltid va. Efter
jag slutat åkte jag in till Skövde för att kolla när Nelly och hennes
lag spelade fotboll, klassfotboll. 2 oavgjorda, 1 förlorad och 1 vunnen
match så tyvärr gick de inte vidare till söndagen.



På kvällen träffa ja Emma från jobbet. Gick på en långpromenad i skultorp,
riktigt skönt.

Igår (Söndag) va det mors-dag så mamma fick ligga på soffan och
vi andra städa och laga god middag. Åt glasstårta också fick hon
givetvis presenter. Det är hon värd <3. På kvällen jobbade jag.



Idag har jag jobbat dag, Nelly va med mig på jobbet idag. De skulle ut
på praktik en dag i 3:an så då följde hon med mig. Gick så bra så och
dom gamla tyckte det va roligt med en liten tös på besök.



Ja o pappa va på saab förut för att de skulle kolla på min bil, de ska
byta hela kofångaren så då får ja en ny, bra. Fast det tar 3-4 dagar så
då måste jag få en hyr-bil och för att få det måste jag ringa och tjata
på försäkringsbolaget, dom kan va hårda med sånt sa saab-killen.
Ork liksom, oskyldig som jag är så ska ja få hålla på och fixa och
greja. Hon som körde på mig behöver ju inte göra ett skit, förutom
att betala då. Jaja de löser sig. Ikväll har jag varit med Elin, va
inne i stan och käkade, tog en sväng på Maxi såklart och sen
tog vi en promenad på norrmalm, skönt. Nu blir det tv:n, sen
åker jag till Baloo när han slutat!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0