Stan

Mesta dels av dagen har jag spenderat på stan känns
det som. Åkte in till klockan 10 imorses, skönt att slippa
massa folk. Var på jakt efter present/presenter till
Pontus som fyller år på fredag. Leta som en galning,
hitta typ ingenting. Ist hitta jag massa till mig själv,
det är väl typiskt men så är det alltid. Blev en lång,
svart collagetröja från JC med korta ärmar, kan va
soft till vår/sommaren. Blev några toppar från
Gina och lite annat smått&gott. Och typ inget till
Pontus. Träffa Farmor på stan, blev bjuden på
lunch, mysigt. Efter några timmar på stan blev
det hemgång, laga mat till familjen, ringde lite
samtal och tvätta. När Nelly kommit hem och
käkat så drog vi iväg till stan, igen. Blev Maxi
och Coop också men hitta inget för det. Blev
massa saker till Nelly ist, bortskämd men jag
gillar att spendera pengar på henne <3

Nu blir det snart sängen, God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0