Saknar Göteborg

Satt precis och kollade igenom alla bilder från Göteborgs-tiden
med Karro och kom fram till att jag saknar det massor. Framförallt
så ångrar jag att ja flyttade hem så tidigt, kunde iaf ha bott där i
1 år. Saknar vår mysiga lägenhet, trots att vi inte hade så mycket
möbler och ingen ordentlig soffa så var den mysig. Det va en
underbar tid, det bästa och mest oväntade ja gjort i hela mitt
liv tror ja. Det är iaf tur att man har bilder så man kan minnas
tillbaks...



Mitt jobb                    Utsikt från Lgh        Köket

"Soffan"                    Hallen                       Sovrummet

Vi                               Sebastian                 Vi

Saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0